Elskede Jesus

En utrolig fin sang skrevet av Marie Hognestad.

Elskede Jesus, Ingen kan sammenlignes med deg

Elskede Jesus, Du er den eneste for meg

Du er den strålende morgenstjernen, Den fremste blant ti tusen menn

Du bor i et lys ingen kan nærme seg

Du er den første og den siste, Hersker over kongene på jorden

Din skjønnhet overgår alt jeg kan tenke meg

Så kom og ta din plass på tronen i mitt hjerte Jeg kroner deg som konge med min kjærlighet

Kom og ta din plass på tronen i mitt hjerte Jeg kroner deg som konge med min kjærlighet

Elskede Jesus Du er alt mitt hjerte trakter etter Elskede Jesus Det er bare du som tilfredsstiller

Du er den strålende morgenstjernen Den fremste blant ti tusen menn Du bor i et lys ingen kan nærme seg

Du er den første og den siste Hersker over kongene på jorden Din skjønnhet overgår alt jeg kan tenke meg

Jesus, Jesus Du er skjønn og herlig

Jesus, Jesus Du er skjønn og herlig

Opp fra mitt hjerte stiger en sang En sang om Jesus, om Jesus For ingen er som ham, ingen er som ham Så skjønn og så herlig

Jesus, Jesus Du er skjønn og herlig

Jesus, Jesus Du er skjønn og herlig

Så kom og ta din plass på tronen i mitt hjerte Jeg kroner deg som konge med min kjærlighet

Kom og ta din plass på tronen i mitt hjerte Jeg kroner deg som konge med min kjærlighet

Denne fantastiske sangen er skrevet av Marie Hognestad.

Gud velsigne henne. 

